POLITICA DE RETURNARE

TERMEN RETURNARE PRODUSE

Termenul de returnare ale produselor achiziționate online este de 14 de zile de la recepționarea acestora de către client, în baza O.G. 34 / 2014. Produsul se returnează în ambalajul original însoțit de documentele fiscale și certificatul de garanție, emise de către societatea Askona. Contravaloarea produselor va fi trimisă în contul bancar indicat de către client în termen de 30 de zile. Consumatorul are dreptul să opteze o singură dată pentru returnarea/înlocuirea unui produs în condițiile din O.G. 34 / 2014. 
În toate cazurile returnării/înlocuirii produselor, costurile de transport pentru returnare/înlocuire sunt suportate de către client. Nu ne asumăm obligația de a primi sau schimbă produsul dacă este murdar, lovit, deteriorat,zgariat sau agățat. În acest caz vânzătorul își rezervă dreptul de a reține între 10% și 100% din contravaloarea produsul pentru aducerea acestuia la starea inițială, dacă acest lucru este posibil. Această suma trebuie comunicată clientului. 
În cazul în care doriți să returnați un produs, vă rugăm să ne înștiințați printr-o sesizare scrisă prin email la adresa: askona.românia@gmail.com.
Achizițiile făcute în magazin nu beneficiază de dreptul de retur conform OUG 34/2014. Achizițiile efectuate de persoane juridice, nu se supun condițiilor de returnare conform O.G 34/ 2014. 

ADRESĂ RETURNARE COLETE

Expedierea produselor returnate se face de către client la adresa: Depozit Askona România, București str. Fântânică nr. 36, corp P, sector 2, în decurs de maximum 14 zile de la dată primirii produsului. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

CONDIȚII RETURNARE

Costul direct al returnării/înlocuirii produselor cade în sarcina clientului. Acesta cuprinde prețul transportului, al manipulării si al montajului (în cazul paturilor și al canapelelor). Obiectele de dimensiuni mici pot fi returnate și la unul dintre magazinele Askona. Paturile și canapelele pot fi returnate doar în ambalajul original, dacă nu au fost montate.

RETURNARE PRODUSE LA COMANDĂ

Achizițiile făcute în magazin nu beneficiază de dreptul de retur conform OUG 34/2014. Prin produs personalizat se înțelege orice articol al căror caracteristici au fost modificate după preferințele clientului (dimensiuni: lungime, lățime, înălțime, material de suprafață,culoare, etc.), iar conform art. 16 punct C din O.G. 34 / 2014 nu se poate returna. Prin produs la comandă se înțelege orice articol care a fost comandat în baza unei facturi de avans marfă, iar conform art. 16 punct C din O.G. 34 / 2014 nu se poate returna.