Anexa la fact…………/……………………

CERTIFICAT DE GARANTIE PENTRU SALTELE ASKONA

Producatorul acorda o garantie de 2 ani de la data transferului proprietatii produsului de la Vanzator catre Cumparator. Garantia este valabila pentru defecte ale materialelor din care este fabricata salteaua sau pentru defecte de fabricatie.

Pentru urmatoarele game de saltele ASKONA, producatorul ofera extinderea garantiei dupa cum urmeaza:

- pentru saltelele din colectiile King Koil, Grether&Wells: 30 de ani (35 in cazul achizitionarii impreuna cu baza King Koil);

- pentru saltelele din colectia Serta Perfect Sleeper - 30 de ani;
- pentru saltelele din colectia Askona Sleep Style - 25 de ani, cu exceptia modelelor Twist, Twist High, Emotion – 5ani;
- pentru saltelele din colectia Askona Promo, modele: Fortuna, Harmony, Legenda, Basic, Basic High, Start, Fiesta - 3 ani;
- pentru saltelele din colectiile Family, Mediflex si Terapia - 25 de ani;
- pentru saltelele din colectia Sleep Professor si Double Support - 30 de ani;

- pentru saltelele din gama hoteliera – 5 ani;

Garantia extinsa a saltelelor este valabila doar daca toate conditiile de mai jos sunt in totalitate indeplinite:
1. Garantia extinsa acopera defectele de fabricatie ale arcurilor din componenta saltelelor. Garantia saltelelelor Sleep Professor fara arcuri acopera defectele de fabricatie ale materialului Taktile. Pentru celelalte saltele fara arcuri, garantia extinsa acopera defectele de fabricatie ale spumei din care sunt fabricate.
2. Garantia extinsa este valabila doar daca se mentine eticheta cusuta pe partea laterala a saltelei, care contine codul de bare individual si factura care dovedeste provenienta saltelei.
3. Garantia extinsa este valabila doar daca sunt respectate conditiile de utilizare si ingrijire ale saltelelor asa cum sunt ele stipulate in Recomandarile de Utilizare si Exploatare a Saltelelor Askona.
4. Saltelele trebuie sa fie mentinute curate, fara urme de mizerie sau pete vizibile.
5. Garantia extinsa este valabila doar la achizitia impreuna cu o husa de protectie din magazinul Askona (cu exceptia saltelelor Mediflex Kids, King Koil, American Lady, World Edition, Wedding Collection, Eco-Friendly Collection, Royal Masterpiece, a saltelelor cu forma rotunda, a celor de dimensiuni atipice, pentru care nu se pot folosi huse de protectie), care protejeaza saltelele de contactul cu diverse lichide sau murdarie.
6. Garantia extinsa este valabila doar in cazul saltelelor care nu prezinta urme de interventii mecanice sau incercari de a fi reparate.
7. Garantia extinsa este valabila doar in cazul in care salteaua este folosita pe o suprafata plana orizontala – de exemplu o baza marca Askona – sau pe o baza ortopedica cu o distanta intre lamele de maxim 8 cm.
8. Produsul nu a fost expus ca mostra in magazin.

Garantia extinsa nu se aplica in urmatoarele cazuri:
1. Ruperea sau deteriorarea materialului cauzata de interventii asupra acestuia.
2. Deteriorarea accidentala a materialului exterior prin: zgariere, taiere, impungere, agatare, patare sau murdarire.
3. Salteaua ia forma bazei patului pe care este folosita.
4. Elementele decorative ale saltelei nu sunt acoperite de garantie. Manerale laterale au rol decorativ si nu sunt proiectate pentru a sustine greutatea saltelei, pentru a cara sau a roti salteaua pe pat.

5. Cand saltelele sunt folosite in scop comercial fara acordul Vanzatorului.


POLITICA DE RETURNARE

Termenul de returnare al produselor achizitionate online este de 14 de zile de la receptionarea acestora de catre client, in baza O.G. 34 / 2014. Produsul se returneaza in ambalajul original insotit de documentele fiscale si certificatul de garantie, emise de catre societatea Askona. Contravaloarea produselor va fi trimisa in contul bancar indicat de catre client in termen de 30 de zile. Consumatorul are dreptul sa opteze o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile din O.G. 34 / 2014. In toate cazurile returnarii/inlocuirii produselor, costurile de transport pentru returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Nu ne asumam obligatia de a primi sau schimba produsul daca este murdar, lovit, deteriorat,zgariat sau agatat.In acest caz vanzatorul isi rezerva dreptul de a retine intre 10% si 100% din contravaloarea produsul pentru aducerea acestuia la starea initiala, daca acest lucru este posibil. Aceasta suma trebuie comunicata clientului.  In cazul in care doriti sa returnati un produs va rugam sa ne instiintati printr-o sesizare scrisa prin email la adresa: askona.romania@gmail.com. .Achizitiile facute in magazin nu beneficiaza de dreptul de retur conform OUG 34/2014. Achizitiile efectuate de persoane juridice, nu se supun conditiilor de returnare conform O.G 34/ 2014. 

Expedierea produselor returnate se face de catre client la adresa: Depozit Askona Romania, Bucuresti str. Fantanica nr. 36, corp P, sector 2, in decurs de maximum 14 zile de la data primirii produsului. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Costul direct al returnarii/inlocuirii produselor cade in sarcina clientului. Acesta cuprinde pretul transportului, al manipularii si al montajului (in cazul paturilor si al canapelelor). Obiectele de dimensiuni mici pot fi returnate si la unul dintre magazinele Askona. Paturile si canapelele pot fi returnate doar in ambalajul original, daca nu au fost montate.

Achizitiile facute in magazin nu beneficiaza de dreptul de retur conform OUG 34/2014.Prin produs personalizat se intelege orice articol al caror caracteristici au fost modificate dupa preferintele clientului (dimensiuni: lungime, latime, inaltime, material de suprafata,culoare, etc.) iar conform art. 16 punct C din O.G. 34 / 2014 nu se poate returna. Prin produs la comanda se intelege orice articol care a fost comandat in baza unei facturi de avans marfa iar conform art. 16 punct C din O.G. 34 / 2014 nu se poate returna.


RECOMANDARI DE UTILIZARE SI EXPLOATARE A SALTELELOR ASKONA

Saltelele sunt proiectate pentru odihna, ele trebuie utilizate si depozitate doar in pozitie orizontala. Exista reguli clare pentru transportul saltelelor. Acestea nu pot fi carate tinandu-le de manerele laterale, ci de partea de jos. Prin folosirea unei huse speciale salteaua va fi protejata de petele accidentale. Ingrijirea saltelei se face in primul rand prin aerisirea acesteia si prin curatarea suprafetei sale cu ajutorul unui aspirator. Este interzisa baterea saltelei intrucat obiectul folosit poate afecta integritatea acesteia.

Atentie! Dupa scoatetea saltelei din ambalaj este recomandata aerisirea acesteia pentru cel putin 48 de ore, inainte de a fi folosita. Indepartati saculetii cu material absorbant atunci cand este cazul. Ambalajul protejeaza salteaua de efectul factorilor externi (umezeala. poluare) dar pastreaza mirosul de produs nou din fabrica. Dupa despachetare este recomandata aerisirea suplimentara in primele doua saptamani. Dupa folosire indepartati lenjeria, lasati salteaua peste zi in camera bine aerisita si rotiti salteaua in aceasta perioada o data la fiecare 3 zile. Aspirati pe fiecare parte. Intensitatea mirosului scade treptat si dispare definitiv in circa 14 zile.

In timpul utilizarii saltelei pot aparea anumite zgomote caracteristice. Acestea sunt normale si se datoreaza procesului natural de fabricatie. Ele dispar dupa circa 30 de zile de utilizare.

Durata de viata a saltelei depinde de suprafata pe care aceasta sta. Trebuie sa fie o suprafata plana si dreapta sau o baza ortopedica cu lamele elastice curbe. Distanta dintre lamele nu trebuie sa depaseasca 8 cm. Cand salteaua este folosita pe o baza ortopedica cu lamele elastice (curbate) rigiditatea se modifica, salteaua devine usor mai moale datorita elasticitatii suplimentare a lamelelor. In cazul saltelelor mai late de 140 cm, baza ortopedica ar trebui sa aibe o sustinere suplimentara pe mijloc pentru a nu exista riscul deformarii saltelei. Salteaua ia forma bazei pe care este asezata. In cazul in care aceasta prezinta deformatii sau cavitati ele for fi preluate de catre saltea. Acesta nu este un defect de fabricatie al saltelei.

Pentru bazele transformabile trebuie alese doar saltele special proiectate in acest sens.

Este recomandata folosirea produsului in camera uscate si aerisite, departe de surse inflamabile sau foc deschis.

Pentru indepartarea petelor este indicata folosirea unei carpe din material moale cu foarte putina apa. Salteaua trebuie lasata sa se usuce la aer, fara a utiliza fierul de calcat.

Este important ca dimensiunea patului sa se potriveasca cu cea a saltelei. Daca salteaua este prea mica sau prea mare, se va deforma iar performantele ei vor fi afectate.

Doar saltelele fara arcuri pe baza de latex sau spuma poliuretanica pot fi indoite sau rulate. Saltelele pe baza de arcuri se pot deteriora daca sunt indoite sau rulate. In timpul transportului se permite indoirea usoara a saltelei pentru a putea ajunge in locurile mai greu accesibile.

Este necesara distribuirea uniforma a greutatii pe saltea. La fiecare 6 luni salteaua trebuie intoarsa pe cealata parte iar la fiecare 1-3 luni trebuie inversata pozitia cap/picioare a saltelei. Acest lucru este necesar pentru ca straturile din materiale moi din componenta saltelei sa-si recapete proprietatile initiale, intrucat in timpul folosirii apare o usoara compactare a acestora. Este un comportament normal al materialelor folosite si nu depinde de fabricant. Aceste reguli nu se aplica in cazul saltelelor cu o singura fata la care se schimba doar pozitia cap/picioare o data la 1-3 luni.

Daca obisnuiti sa stati pe marginea patului este bine sa nu o faceti mereu in acelasi loc,intrucat acesta se va deforma. Nu este recomandabil sa stati pe merginea saltelei, pentru perioade lungi de timp, in acelasi loc.

Este interzis sa sariti sau sa mergeti pe saltea si sa o expuneti obiectelor ascutite.

Daca salteaua este prevazuta cu aeratoare acestea nu trebuie obturate.

Verificati daca greutatea dvs. corporala corespunde specificatiilor tehnice ale saltelei. Durata de viata scade semnificativ daca greutatea este mai mare decat cea recomandata.

Saltelele nu contin substante periculoase pentru oameni sau mediul inconjurator, dupa folosire se recomanda reciclarea acestora.


Anexa la factura __________/__________________

CERTIFICAT DE GARANTIE PENTRU PATURI ASKONA

Garantia oferita de catre producator pentru paturile Askona este de 2 ani din momentul transferului produsului de la Vanzator catre Cumparator. Garantia acopera eventualele defecte ale materialelor din care este fabricat patul si defectiunile de fabricatie.

Pentru toate paturile, cu exceptia modelelor: Marta, Monica, Pronto Plus, Cassandra, Cristiano, Domenico, Askona ofera o garantie de service suplimentara de pana la 10 ani din momentul transferului produsului de la Vanzator catre Cumparator.

Pentru paturile: Marta, Monica, Pronto Plus, Cassandra, Cristiano, Domenico, garantia de service suplimentara este de 36 de luni din momentul transferului produsului de la Vanzator catre Cumparator.

Pentru paturile din lemn masiv garantia de service suplimentara este de 2 ani din momentul transferului produsului de la Vanzator la Cumparator.
Garantia de service presupune eliminarea defectiunilor prin reparatiii sau prin inlocuirea pieselor defecte. Garantia extinsa de service nu include posibilitatea inlocuirii produsului sau a returnarii banilor.
Garantia de service oferita de catre producator se aplica doar in conditiile respectarii urmatoarelor cerinte:
1. Garantia de service se aplica in cazul defectelor de fabricatie aparute la tablie, partile laterale si partea de la picioare a patului.
2. Pentru a putea benficia de garantia de service trebuie pastrate etichetele (2 buc. in partea de jos a tabliei si pe cadrul central), pasaportul patului (aflat in ambalaj impreuna cu celelalte documente si cu instructiunile de asamblare) si factura care arata provenienta produsului.
3. Garantia extinsa este valabila doar daca sunt respectate conditiile stipulate in Recomandarile de Utilizare si Exploatare a paturilor.
4. Produsul trebuie sa se prezinte in conditii bune, fara pete sau urme vizibile de murdarie.
5. Garantia de service acopera doar patul care nu prezinta urme de interventii mecanice sau incercari de a fi reparat.
6. Produsul nu a fost expus ca mostra in magazin
7. Patul trebuie folosit langa un perete sau alt suport vertical.
8. Produsul trebuie folosit conform scopului pentru care a fost proiectat (pentru odihna).
Garantia de service nu se aplica pentru:
1. Uzura normala sau ruperea materialului datorita utilizarii, murdărirea sau vărsarea de lichide pe stratul exterior de tesatura sau piele ecologică, urme lasate de curatarea tapițeriei sau a tabliei patului cu diferite produse de curatenie.
2. Deteriorarea materialului tapiteriei prin: zgarieturi, taieturi, impunsaturi, pete si murdarie, urme ale incercarilor de indepartare a petelor.
3. Decoratiile patului (cristale, perle, etc.).
5. Paturile folosite in scopuri comerciale fara permisiunea expresa a producatorului.
6. Bazele fixe cu lamele, bazele cu mecanism de ridicare, mecanismul de ridicare.
7. Prezenta mirosului specific procesului de productie care dispare dupa prima saptamana de utilizare.


POLITICA DE RETURNARE

Termenul de returnare al produselor este de 14 de zile de la receptionarea acestora de catre client, in baza O.G. 34 / 2014. Produsul se returneaza in ambalajul original insotit de documentele fiscale si certificatul de garantie care au fost emise de catre societatea Askona. Contravaloarea produselor va fi trimisa in contul bancar indicat de catre client in termen de 30 de zile.

Consumatorul are dreptul sa opteze o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile din O.G. 34 / 2014. In toate cazurile returnarii/inlocuirii produselor, costurile de transport pentru returnare/inlocuire sunt suportate de catre client.

Nu ne asumam obligatia de a primi sau schimba produsul daca este murdar, lovit, deteriorat, agatat, etc.

In cazul in care doriti sa returnati un produs va rugam sa ne instiintati printr-o sesizare scrisa prin email la adresa: askona.romania@gmail.com. Expedierea produselor returnate se face de catre client la adresa: Depozit Askona Romania, Bucuresti str. Fantanica nr. 36, corp P, sector 2, in decurs de maximum 14 zile de la data primirii produsului. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Costul direct al returnarii/inlocuirii produselor cade in sarcina clientului Acesta cuprinde pretul transportului, al manipularii si al montajului (in cazul paturilor). Obiectele de dimensiuni mici pot fi returnate si la unul dintre magazinele Askoa. Paturile si canapelele pot fi returnate doar in ambalajul original, daca nu au fost montate.

Schimbare produse la comanda: In cazul in care produsele sunt atipice, de exemplu pentru dimensiunile: 80/190; 195/205,etc. (dimensiuni care nu apar in lista de preturi) a paturilor, canapelelor si noptierelor executate la comanda, personalizat, acestea nu se pot schimba intrucat au fost confectionate special pentru dvs.. Potrivit legislației în vigoare, Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare se doreste prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice, agatare, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.  


RECOMANDARI DE UTILIZARE SI EXPLOATARE A PATURILOR ASKONA

La livrarea patului Askona veti gasi in cutia in care acesta este ambalat un pașaport care conține instrucțiuni detaliate de utilizare și asamblare. Va recomandam sa-l consultati inainte de asamblare și folosirea patului.

Acest produs este o piesa de mobilier destinata odihnei si recreerii in dormitor. Durata de viata a patului depinde într-o mare măsură de condițiile de funcționare. Prin respectarea câtorva sfaturi practice simple, puteți să mențineți toate elementele componente în cea mai bună stare.

Când primiți patul se recomanda verificarea starii acestuia. Verificați produsul prin despachetarea si examinarea fiecărui element component. În cazul deteriorării mecanice, păstrați ambalajul. În cazul detectării defectelor care nu sunt legate de deteriorarea mecanică (nepotrivire a dimensiunilor, discrepanțe ale culorii, dimensiunilor, etc.), faceți fotografii ale ambalajului sau pastrati etichetele. Informațiile de pe etichetele de ambalare sunt importante în identificarea cauzelor deficiențelor și în solutionarea reclamatiilor.

Controlați în primul rând panourile frontale și suprafețele expuse pentru a detecta eventuale zgârieturi, așchii, diferențe semnificative de textură, absența fitingurilor, etc.

Rețineți că este indicat ca asamblarea patului să fie încredințata profesioniștilor. Dacă faceti singur acest lucru, asigurați-vă că respectați recomandările din instrucțiunile de montaj. După asamblare, patul poate fi utilizat.

Nu sunt considerate defecte ale produsului: riduri ușoare pe materialul tapiteriei care dispar după fixare, diferențe nesemnificative ale materialului care nu afectează percepția generală a culorii setului, efectul unei mâini ude pe materialele tapițate din velur, care dispare în prima perioadă de funcționare.

După asamblarea patului se recomandă ventilarea timp de cel puțin 48 de ore. Este posibila aparitia unui miros normal datorat procesului de producție.

Lumina: nu expuneti produsul direct la soare, acesta isi poate schimba culoarea. Această schimbare este complet naturală și nu este un semn al unui produs de calitate slabă.

Se recomandă utilizarea produsului la o temperatură cuprinsă între + 10 ° C și + 35 ° C. Patul nu trebuie expus caldurii excesive. Umiditatea recomandată este de 60-70%. Evitați schimbările frecvente de temperatură și umiditate. Evitați folosirea produselor de curatare agresive. Este nerecomandat statul in picioare sau saritul in pat. Este necesar să verificați strângerea șuruburilor la fiecare șase luni (strângeți-le dacă este necesar). Cutia de depozitare (dacă este disponibilă) este destinată depozitării lenjeriei de pat. Materialul de tapițare este recomandat să fie curățat în mod regulat (cu o perie moale) sau să fie aspirat folosind dispozitive speciale pentru mobilier. Când alegeți un agent de curățare citiți instrucțiunile pentru utilizarea acestuia. Nu este permisă utilizarea de detergenți care nu sunt destinati îngrijirii mobilierului și / sau agenților de înălbire pentru curățarea petelor si a murdariei. Înainte de curățare, încercați produsul selectat pe un eșantion din materialul de tapițerie (inclus în ambalaj împreună cu documentația) sau într-o zonă mică și putin vizibila și lăsați-l să se usuce în mod natural.

Este interzisă utilizarea patului fără saltea. Aveți grijă atunci când utilizați mecanismul de ridicare pentru a accesa sertarul pentru rufe. Nu deschideți mecanismul de ridicare dacă pe saltea sunt persoane, copii, animale și / sau obiecte grele. Închiderea și deschiderea cutiei de lenjerie trebuie efectuate cu ajutorul mânerelor speciale. Nu lăsați copiii nesupravegheați atunci când rama patului este ridicată, nu-I lăsați să urce în interiorul cutiei de lenjerie. Evitați contactul cu apă sau alte lichide. Este interzisă utilizarea produsului în scopuri non-domestice. Nu depășiți greutatile recomandate pentru un loc de dormit: 140 kg - pentru suporturi fixe cu lamele sau baza cu mecanism de ridicare, 10 kg - pentru partea inferioară a cutiei de lenjerie.

Produsul nu conține substanțe periculoase pentru oameni sau mediul inconjurator, după folosire patul poate fi reciclat.


CERTIFICAT DE GARANTIE PENTRU CANAPELE ASKONA

Termenul de garantie pentru toate canapelele/fotoliile (in continuare numite produse) este 24 luni din momentul transmiterii produsului de la Vanzator la Cumparator. Aceasta garantie se aplica in cazul depistarii unor defecte la materiale sau defecte de fabricatie.

Garantia de service presupune inlaturarea defectelor de fabricatie prin repararea produsului, iar in caz de necesitate inlocuirea pieselor defecte ale produsului. Garantia de service nu prevede posibilitatea de a refuza produsul, de a returna produsul sau de a inlocui produsul si nu prevede posibilitatea returnarii mijloacelor banesti.

Garantia de service se aplica la defectele de fabricatie.

NU sunt considerate defecte de fabricate urmatoarele caracteristici:

· Schimbarea tehnologiei de productie in scopul imbunatatirii produsului, dar care nu influenteaza calitatea produsului.

· Mirosul specific produselor noi.

· Devieri nesemnificative ale dimensiunilor fata de produsul expus in showroom.

· Devieri nesemnificative ale culorii, texturii, nuantelor materialelor folosite la tapitare fata de mostrarul de materiale din showroom sau fata de produsul expus in showroom.

    Vanzatorul ofera garantia de service, doar daca sunt respectate toate cerintele de mai jos:

    1.Pastrarea tuturor etichetelor, documentelor care atesta cumpararea produsului.

       1. Respectarea cerintelor de exploatare si ingrijire a canapelei/fotoliului (vezi anexa 1)

       2. Produsul are un aspect curat, fara pete si murdarie vizibila.

    4.Nu exista deteriorari mecanice sau urme de reparatie individuala.

    5.Produsul nu a fost expus in showroom.

    6.Produsul a fost utilizat conform destinatiei (canapelele- pentru sezut si culcat, fotoliile fara mecanism de extindere- pentru sezut, fotoliile cu mecanism de extindere- pentru sezut si culcat).

    Garantia de service nu se aplica asupra:

  1. Uzurii normale ale materialelor, in urma exploatarii produsului(stersaturi, exfolierea stratului exterior al pielii ecologice, uzura huselor sau a materialelor utilizate in interior la tapitarea produsului.)

  2. Deteriorarii stratului textil al produsului: zgaraieturi, taieturi, material agatat, pete si murdarie, urme de curatare.

  3. Deteriorarii carcasei produsului, aparuta in urma exploatarii.

  4. Elementelor decorative, asupra elementelor husei.

  5. Canapelelor si fotoliilor utilizate in alte scopuri decat cele de uz personal (de ex: utilizarea lor in regim hotelier, in regim de inchiriere, etc.).

RECOMANDARI DE UTILIZARE SI EXPLOATARE A CANAPELELOR / FOTOLIILOR (anexa 1)

Canapelele sunt destinate pentru a fi utilizate in pozitia sezut si culcat, fotoliile fara mecanism de extindere-pentru a fi utilizate in pozitia sezut, fotoliile cu mecanism de extindere pentru a fi utilizate in pozitia sezut si culcat.

Produsele sunt destinate pentru a fi utilizate in spatii inchise de locuit si sunt destinate odihnei. Perioada , in care produsul isi pastreaza calitatile si functionalitatea depinde in mare masura de respectarea conditiilor de exploatare.

In momentul receptionarii canapelei /fotoliului ( in continuare- produs) verificati vizual produsul sa aiba toate piesele si verivicati vizual calitatile exterioare ale produsului. Verificati produsul, dezambaland fiecare piesa. Pastrati ambalajul pana la sfarsitul montajului. In cazul depistarii unor defecte (deteriorari mecanice, lipsa piese) pentru a depune reclamatia aveti nevoie de poze cu ambalajul produsului, poze cu etichetele de pe produs si ambalaj.

In primul rand examinati partea exterioara si suprafetele din sticla cu scopul de a depista zgaraieturi, denivelari, diferente vizibile de structura a materialului pe aceeasi suprafata.

Tineti minte! Produsul trebuie examinat in momentul receptionarii pentru a depista eventuale neajunsuri sau defecte vizibile. Orice reclamatie ulterioara nu este acceptata.

Va atragem atentia ca montajul este mai bine sa il faca o persoana specializata.

Nu sunt considerate defecte de fabricatie: cutele mici pe materialul cu care a fost tapitat produsul ( care au aparut in urma transportului si care dispar dupa ce le nivelam cu mana), diferentele mici ale nuantei materialului, dar care nu afecteaza imaginea generala a produsului, setului, efectul” mainii” umede pe produsele tapitate din velour, mirosul nesemnificativ de produs nou fabricat(miros care dispare dupa prima perioada de exploatare), dificultatea de a manevra (de a transforma) produsul ( aceasta dificultate apare din cauza faptului ca produsul este nou, dar va disparea pe masura exploatarii produsului.)

Lumina: Nu se recomanda pozitionarea produsului sub lumina directa a razelor soarelui! Din aceasta cauza materialul se poate decolora sau se poate arde. Aceasta transformare este normala si nu inseamna ca materialul este de calitate inferioara.

Se recomanda exploatarea produsului la temperaturi de la +10oC pana la +35oC. Nu puneti pe canapele/fotolii produse fierbinti.

Umiditatea recomandata este de 60-70%.Evitati variatiile foarte dese ale temperaturii si umiditatii. Evitati folosirea solutiilor agresive sau a vaporilor din solutii agresive. Se interzice sa stati in picioare sau sa sariti pe canapea/fotoliu. Nu se recomanda sa va asezati pe partile laterale ale canapelei sau fotoliului.

Se recomanda o data in jumatate de an sa verificati ca toate suruburile sa fie stranse , iar in cazul in care este nevoie sa le mai strangeti un pic, sa utilizati spray-lubrifiant pe baza de silicon mecanismele, aceasta procedura va inlatura aparitia zgomotelor in momentul exploatarii si transformarii ( care nu se considera defecte de fabricatie)

Lada de depozitare ( in cazul in care exista) este destinata pentru a pastra in ea lenjeriile si accesoriile pentru pat.

Nu lasati copiii nesupravegheati , nu le permiteti sa intre in lada de depozitare. Pentru a evita traumatismele, asigurati-va ca in momentul transformarii mainile nu se afla in zona dintre partea laterala a produsului si partea de sezut( acolo unde se afla mecanismul) si copiii se afla la o distanta fata de produs , la fel si animalele.

Materialul produsului se recomanda sa-l aspirati si sa-l curatati regulat cu perii moi, special destinate pentru curatarea tapiteriei.In momentul in care alegeti si o solutie de curatare va rugam sa cititi cu atentie recomandarile de utilizare. Nu se permite sa folositi solutii de curatare care nu sunt destinate pentru ingrijirea mobilei tapitare sau solutii de inalbire pentru a curata anumite pete de pe produs. Inainte de curatare, incercati solutia aleasa pe mostra de material pe care o primiti odata cu produsul sau pe o portiune putin vizibila a produsului si lasati- o sa se usuce natural.

Fiti atenti in momentul folosirii mecanismului de ridicare sau transformare. Nu utilizati mecanismul de transformare daca pe canapea/fotoliu e afla adulti, copii, animale sau obiecte grele. Evitati nimerirea apei sau ale altor solutii pe produs. Este interzisa folosirea produsului in alte scopuri.

Produsul nu contine substante toxice daunatoare omului sau mediului inconjurator.



Am luat la cunostinta ___________________ Vanzator: ASKONA VISION SRL


Data ________________________________