Certificat de garantie pentru aparatele de masaj si dispozitivele electrice SLEEP 8

Perioada de garanție pentru gadgeturi și aparate de masaj este de 24 luni de la data la care produsul este transferat cumpărătorului.

Contraindicații și restricții de utilizare

Vă recomandăm ca persoanele care se încadrează în categoriile enumerate mai jos sa consulte un medic inainte de utilizare.

  • Persoanele care utilizează dispozitive medicale electronice implantate, cum ar fi un stimulator cardiac.
  • Persoanele care urmează un tratament medical și mai ales cele care nu se simt bine.
  • Pacienții cu tumori maligne sau abcese maligne (unde este necesară monitorizarea).
  • Femeile care sunt gravide sau care se confruntă cu menstruație.
  • Persoanele cu osteoporoza sau o coloana vertebrala fracturata.
  • Persoanele cu tulburări ale pielii sau leziuni ale pielii lor.
  • Persoanele care se confruntă cu o temperatură ridicată a corpului.

Este necesară o supraveghere atentă în cazul în care acest produs este utilizat de către sau în apropierea copiilor, a persoanelor cu diferite dizabilități sau a persoanelor cu handicap fizic.

Serviciul de garanție nu se aplică

  • Uzura naturală a materialelor cauzate de utilizarea produsului, inclusiv abraziunea;
  • Componentele sau accesoriile decorative ale produsului.
  • Un produs care a fost asamblat incorect, prezinta urme de lucrări de reparații efectuate de personal necalificat sau a fost modificat.
  • Dacă a fost achiziționat un produs cu discount, atunci pretentiile privind calitatea sau aspectul produsului nu vor fi acceptate (aceasta include eșantioane de afișare).

Garantia presupune inlaturarea defectelor de fabricatie prin repararea produsului, iar in caz de necesitate inlocuirea pieselor defecte ale produsului. Garantia nu prevede posibilitatea de a refuza produsul, de a returna produsul sau de a inlocui produsul si nu prevede posibilitatea returnarii mijloacelor banesti.

Termenul de returnare al produselor achizitionate online

Termenul de returnare al produselor achizitionate online este de 14 de zile de la receptionarea acestora de catre client, in baza O.G. 34 / 2014. Produsul se returneaza in ambalajul original insotit de documentele fiscale si certificatul de garantie, emise de catre societatea Askona. Contravaloarea produselor va fi trimisa in contul bancar indicat de catre client in termen de 30 de zile. Consumatorul are dreptul sa opteze o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile din O.G. 34 / 2014. In toate cazurile returnarii/inlocuirii produselor, costurile de transport pentru returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Nu ne asumam obligatia de a primi sau schimba produsul daca este murdar, lovit, deteriorat,zgariat sau agatat. In acest caz vanzatorul isi rezerva dreptul de a retine intre 10% si 100% din contravaloarea produsul pentru aducerea acestuia la starea initiala, daca acest lucru este posibil. Aceasta suma trebuie comunicata clientului. In cazul in care doriti sa returnati un produs va rugam sa ne instiintati printr-o sesizare scrisa prin email la adresa: sesizari.askona@gmail.com. Achizitiile facute in magazin nu beneficiaza de dreptul de retur conform OUG 34/2014. Achizitiile efectuate de persoane juridice, nu se supun conditiilor de returnare conform O.G 34/ 2014.

Expedierea produselor returnate se face de catre client la adresa: Depozit Askona Romania, Bucuresti str. Fantanica nr. 36, corp P, sector 2, in decurs de maximum 14 zile de la data primirii produsului. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Costul direct al returnarii/inlocuirii produselor cade in sarcina clientului. Acesta cuprinde pretul transportului, al manipularii si al montajului (in cazul paturilor si al canapelelor). Obiectele de dimensiuni mici pot fi returnate si la unul dintre magazinele Askona. Paturile si canapelele pot fi returnate doar in ambalajul original, daca nu au fost montate.

Achizitiile facute in magazin nu beneficiaza de dreptul de retur conform OUG 34/2014. Prin produs personalizat se intelege orice articol al caror caracteristici au fost modificate dupa preferintele clientului (dimensiuni: lungime, latime, inaltime, material de suprafata, culoare, etc.) iar conform art. 16 punct C din O.G. 34 / 2014 nu se poate returna. Prin produs la comanda se intelege orice articol care a fost comandat in baza unei facturi de avans marfa iar conform art. 16 punct C din O.G. 34 / 2014 nu se poate returna.

Termenul de garantie pentru toate canapelele/fotoliile

Termenul de garantie pentru toate canapelele/fotoliile (in continuare numite produse) este 24 luni din momentul transmiterii produsului de la Vanzator la Cumparator. Aceasta garantie se aplica in cazul depistarii unor defecte la materiale sau defecte de fabricatie.

Garantia de service presupune inlaturarea defectelor de fabricatie prin repararea produsului, iar in caz de necesitate inlocuirea pieselor defecte ale produsului. Garantia de service nu prevede posibilitatea de a refuza produsul, de a returna produsul sau de a inlocui produsul si nu prevede posibilitatea returnarii mijloacelor banesti.

Garantia de service se aplica la defectele de fabricatie.

NU sunt considerate defecte de fabricate urmatoarele caracteristici:

  • Schimbarea tehnologiei de productie in scopul imbunatatirii produsului, dar care nu influenteaza calitatea produsului.
  • Mirosul specific produselor noi.
  • Devieri nesemnificative ale dimensiunilor fata de produsul expus in showroom.
  • Devieri nesemnificative ale culorii, texturii, nuantelor materialelor folosite la tapitare fata de mostrarul de materiale din showroom sau fata de produsul expus in showroom.
  • Usoara transferare a culorii tapiteriei catre alte supafete cu care aceasta vine in contact, in cazul materialelor de culoare inchisa.

Vanzatorul ofera garantia de service, doar daca sunt respectate toate cerintele de mai jos:

  1. Pastrarea tuturor etichetelor, documentelor care atesta cumpararea produsului.
  2. Respectarea cerintelor de exploatare si ingrijire a canapelei/fotoliului (vezi anexa 1).
  3. Produsul are un aspect curat, fara pete si murdarie vizibila.
  4. Nu exista deteriorari mecanice sau urme de reparatie individuala.
  5. Produsul nu a fost expus in showroom.
  6. Produsul a fost utilizat conform destinatiei (canapelele- pentru sezut si culcat, fotoliile fara mecanism de extindere- pentru sezut, fotoliile cu mecanism de extindere- pentru sezut si culcat).

Garantia de service nu se aplica asupra:

  • Uzurii normale ale materialelor, in urma exploatarii produsului (stersaturi, exfolierea stratului exterior al pielii ecologice, uzura huselor sau a materialelor utilizate in interior la tapitarea produsului).
  • Deteriorarii stratului textil al produsului: zgaraieturi, taieturi, material agatat, pete si murdarie, urme de curatare.
  • Deteriorarii carcasei produsului, aparuta in urma exploatarii.
  • Elementelor decorative, asupra elementelor husei.
  • Canapelelor si fotoliilor utilizate in alte scopuri decat cele de uz personal (de ex: utilizarea lor in regim hotelier, in regim de inchiriere, in scop comercial etc.).

Garantia de service nu implica posibilitatea inlocuirii produsului sau returnarea banilor.

Termenul de returnare al produselor achizitionate online este de 14 de zile de la receptionarea acestora de catre client, in baza O.G. 34 / 2014. Produsul se returneaza in ambalajul original insotit de documentele fiscale si certificatul de garantie, emise de catre societatea Askona. Contravaloarea produselor va fi trimisa in contul bancar indicat de catre client in termen de 30 de zile. Consumatorul are dreptul sa opteze o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile din O.G. 34 / 2014. In toate cazurile returnarii/inlocuirii produselor, costurile de transport pentru returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Nu ne asumam obligatia de a primi sau schimba produsul daca este murdar, lovit, deteriorat, zgariat sau agatat. In acest caz vanzatorul isi rezerva dreptul de a retine intre 10% si 100% din contravaloarea produsul pentru aducerea acestuia la starea initiala, daca acest lucru este posibil. Aceasta suma trebuie comunicata clientului. In cazul in care doriti sa returnati un produs va rugam sa ne instiintati printr-o sesizare scrisa prin email la adresa: sesizari.askona@gmail.com. Achizitiile facute in magazin nu beneficiaza de dreptul de retur conform OUG 34/2014. Achizitiile efectuate de persoane juridice, nu se supun conditiilor de returnare conform O.G 34/ 2014.

Expedierea produselor returnate se face de catre client la adresa: Depozit Askona Romania, Bucuresti str. Fantanica nr. 36, corp P, sector 2, in decurs de maximum 14 zile de la data primirii produsului. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Costul direct al returnarii/inlocuirii produselor cade in sarcina clientului. Acesta cuprinde pretul transportului, al manipularii si al montajului (in cazul paturilor si al canapelelor). Obiectele de dimensiuni mici pot fi returnate si la unul dintre magazinele Askona. Paturile si canapelele pot fi returnate doar in ambalajul original, daca nu au fost montate.

RETURNARE PRODUSE LA COMANDA

Achizitiile facute in magazin nu beneficiaza de dreptul de retur conform OUG 34/2014. Prin produs personalizat se intelege orice articol al caror caracteristici au fost modificate dupa preferintele clientului (dimensiuni: lungime, latime, inaltime, material de suprafata, culoare, etc.) iar conform art. 16 punct C din O.G. 34 / 2014 nu se poate returna. Prin produs la comanda se intelege orice articol care a fost comandat in baza unei facturi de avans marfa iar conform art. 16 punct C din O.G. 34 / 2014 nu se poate returna.

CERTIFICAT DE GARANTIE PENTRU BAZA TRANSFORMABILA ERGOMOTION

Garantia oferita de catre producator pentru baza transformabila ERGOMOTION este de 10 ani din momentul transferului produsului de la Vanzator catre Cumparator. Garantia de service oferita de catre producator pentru bazele ERGOMOTION expuse ca mostre in magazine este de 2 ani.

  1. Garantia se aplica in cazul defectelor de fabricatie. Pentru acestea, garantia este valabila timp de 1 an din momentul achizitionarii de catre primul cumparator. Vanzatorul se obliga sa suporte toate cheltuielile ce tin de reparatia sau de inlocuirea pieselor defecte (defectiuni de fabricatie sau ale tesaturii).
  2. Garantia de service de pana la 2 ani de la achizitionarea produsului de catre primul cumparator presupune eliminarea defectiunilor prin reparatii sau inlocuirea pieselor defecte ce tin de partea electronica a bazei transformabile.
  3. Garantia de service de pana la 10 ani din momentul achizitionarii bazei de catre primul cumparator presupune obligatia vanzatorului de a pune la dispozitia cumparatorului piesele de schimb defecte urmand ca cumparatorul sa suporte cheltuielile legate de transport si reparatie.

Garantia de service presupune inlaturarea defectelor de fabricatie prin repararea produsului, iar in caz de necesitate inlocuirea pieselor defecte ale produsului. Garantia de service nu prevede posibilitatea de a refuza produsul, de a returna produsul sau de a inlocui produsul si nu prevede posibilitatea returnarii mijloacelor banesti.

Garantia nu se aplica:

  • Pentru defectiuni aparute ca urmare a nerespectarii regulilor de exploatare sau a utilizarii bazei transformabile pentru alte scopuri decat cele pentru care a fost proiectata.
  • Pentru defectiuni aparute ca urmare a reparatiei sau interventiei asupra bazei transformabile efectuate de catre persoane neautorizate.
  • Modificarea bazei Ergomotion este interzisa.
  • In cazul nerespectarii limitelor de greutate.
  • In cazul fortei majore sau in cazul distrugerii intentionate a bazei transformabile.
  • In cazul folosirii in alte scopuri decat cele de uz personal (de ex: utilizarea lor in regim hotelier, in regim de inchiriere, in scop comercial etc.).
  • Daca produsul a fost expus in showroom.

Baza transformabila Ergomotion trebuie folosita doar impreuna cu o saltea recomandata pentru a fi utilizata pe o baza transformabila. Baza Ergomotion trebuie utilizata doar in spatii bine aerisite si uscate. Garantia de service nu implica posibilitatea inlocuirii produsului sau returnarea banilor.

Termenul de returnare al produselor achizitionate online este de 14 de zile de la receptionarea acestora de catre client, in baza O.G. 34 / 2014. Produsul se returneaza in ambalajul original insotit de documentele fiscale si certificatul de garantie, emise de catre societatea Askona. Contravaloarea produselor va fi trimisa in contul bancar indicat de catre client in termen de 30 de zile. Consumatorul are dreptul sa opteze o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile din O.G. 34 / 2014. In toate cazurile returnarii/inlocuirii produselor, costurile de transport pentru returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Nu ne asumam obligatia de a primi sau schimba produsul daca este murdar, lovit, deteriorat, zgariat sau agatat. In acest caz vanzatorul isi rezerva dreptul de a retine intre 10% si 100% din contravaloarea produsul pentru aducerea acestuia la starea initiala, daca acest lucru este posibil. Aceasta suma trebuie comunicata clientului. In cazul in care doriti sa returnati un produs va rugam sa ne instiintati printr-o sesizare scrisa prin email la adresa: sesizari.askona@gmail.com. Achizitiile facute in magazin nu beneficiaza de dreptul de retur conform OUG 34/2014. Achizitiile efectuate de persoane juridice, nu se supun conditiilor de returnare conform O.G 34/ 2014.

Expedierea produselor returnate se face de catre client la adresa: Depozit Askona Romania, Bucuresti str. Fantanica nr. 36, corp P, sector 2, in decurs de maximum 14 zile de la data primirii produsului. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Costul direct al returnarii/inlocuirii produselor cade in sarcina clientului. Acesta cuprinde pretul transportului, al manipularii si al montajului (in cazul paturilor si al canapelelor). Obiectele de dimensiuni mici pot fi returnate si la unul dintre magazinele Askona. Paturile si canapelele pot fi returnate doar in ambalajul original, daca nu au fost montate.

Achizitiile facute in magazin nu beneficiaza de dreptul de retur conform OUG 34/2014. Prin produs personalizat se intelege orice articol al caror caracteristici au fost modificate dupa preferintele clientului (dimensiuni: lungime, latime, inaltime, material de suprafata, culoare, etc.) iar conform art. 16 punct C din O.G. 34 / 2014 nu se poate returna. Prin produs la comanda se intelege orice articol care a fost comandat in baza unei facturi de avans marfa iar conform art. 16 punct C din O.G. 34 / 2014 nu se poate returna.

CERTIFICAT DE GARANTIE PENTRU FOTOLIU DE MASAJ

Garantia de service oferita de catre producator pentru fotoliul de masaj SMART JET si SMART JET S este de 2 ani din momentul transferului produsului de la Vanzator catre Cumparator.

  1. Garantia de service se aplica in cazul defectelor de fabricatie. Vanzatorul se obliga sa suporte toate cheltuielile ce tin de reparatia sau de inlocuirea pieselor defecte (defectiuni de fabricatie). Garantia de service pana la 2 ani de la achizitionarea produsului de catre primul cumparator presupune eliminarea defectiunilor prin reparatii sau inlocuirea pieselor defecte in cazul defectelor de fabricatie. Garantia de service nu prevede posibilitatea de a refuza produsul, de a returna produsul sau de a inlocui produsul si nu prevede posibilitatea returnarii mijloacelor banesti. Garantia nu se aplica:
  2. Pentru defectiuni aparute ca urmare a nerespectarii regulilor de exploatare sau a utilizarii fotoliului de masaj Smart Jet sau Smart Jet S pentru alte scopuri decat cele pentru care a fost proiectat.
  3. Pentru defectiuni aparute ca urmare a reparatiei sau interventiei asupra fotoliului de masaj Smart Jet sau Smart Jet S efectuate de catre persoane neautorizate.
  4. Modificarea fotoliului de masaj Smart Jet sau Smart Jet S este interzisa.
  5. In cazul nerespectarii limitelor de greutate.
  6. In cazul fortei majore sau in cazul distrugerii intentionate a fotoliului de masaj Smart Jet sau Smart Jet S .
  7. In cazul folosirii in alte scopuri decat cele de uz personal (de ex: utilizarea lor in regim hotelier, in regim de inchiriere, in scop comercial etc.).
  8. In cazul in care produsul a fost expus in showroom.

Fotoliul de masaj trebuie utilizat doar in spatii bine aerisite si uscate.

Garantia de service nu implica posibilitatea inlocuirii produsului sau returnarea banilor.

Termenul de returnare al produselor achizitionate online este de 14 de zile de la receptionarea acestora de catre client, in baza O.G. 34 / 2014. Produsul se returneaza in ambalajul original insotit de documentele fiscale si certificatul de garantie, emise de catre societatea Askona. Contravaloarea produselor va fi trimisa in contul bancar indicat de catre client in termen de 30 de zile. Consumatorul are dreptul sa opteze o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile din O.G. 34 / 2014. In toate cazurile returnarii/inlocuirii produselor, costurile de transport pentru returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Nu ne asumam obligatia de a primi sau schimba produsul daca este murdar, lovit, deteriorat,zgariat sau agatat.In acest caz vanzatorul isi rezerva dreptul de a retine intre 10% si 100% din contravaloarea produsul pentru aducerea acestuia la starea initiala, daca acest lucru este posibil. Aceasta suma trebuie comunicata clientului. In cazul in care doriti sa returnati un produs va rugam sa ne instiintati printr-o sesizare scrisa prin email la adresa: sesizari.askona@gmail.com. Achizitiile facute in magazin nu beneficiaza de dreptul de retur conform OUG 34/2014. Achizitiile efectuate de persoane juridice, nu se supun conditiilor de returnare conform O.G 34/ 2014.

Expedierea produselor returnate se face de catre client la adresa: Depozit Askona Romania, Bucuresti str. Fantanica nr. 36, corp P, sector 2, in decurs de maximum 14 zile de la data primirii produsului. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Costul direct al returnarii/inlocuirii produselor cade in sarcina clientului. Acesta cuprinde pretul transportului, al manipularii si al montajului (in cazul paturilor si al canapelelor). Obiectele de dimensiuni mici pot fi returnate si la unul dintre magazinele Askona. Paturile si canapelele pot fi returnate doar in ambalajul original, daca nu au fost montate.

Achizitiile facute in magazin nu beneficiaza de dreptul de retur conform OUG 34/2014.Prin produs personalizat se intelege orice articol al caror caracteristici au fost modificate dupa preferintele clientului (dimensiuni: lungime, latime, inaltime, material de suprafata,culoare, etc.) iar conform art. 16 punct C din O.G. 34 / 2014 nu se poate returna. Prin produs la comanda se intelege orice articol care a fost comandat in baza unei facturi de avans marfa iar conform art. 16 punct C din O.G. 34 / 2014 nu se poate returna.

CERTIFICAT DE GARANTIE PENTRU PATURI ASKONA

Garantia oferita de catre producator pentru paturile Askona este de 2 ani din momentul transferului produsului de la Vanzator catre Cumparator. Garantia acopera eventualele defecte ale materialelor din care este fabricat patul si defectiunile de fabricatie.

Pentru toate paturile, cu exceptia modelelor: Bonita, Sonata, Marta, Monica, Pronto Plus, Cristiano, Askona ofera o garantie de service suplimentara de pana la 10-ani din momentul transferului produsului de la Vanzator catre Cumparator.

Pentru paturile: Bonita, Sonata, Marta, Monica, Pronto Plus, Cristiano, garantia de service suplimentara este de 36 de luni din momentul transferului produsului de la Vanzator catre Cumparator.

Pentru paturile din lemn masiv garantia de service suplimentara este de 2 ani din momentul transferului produsului de la Vanzator la Cumparator.

Garantia de service presupune eliminarea defectiunilor prin reparatiii sau prin inlocuirea pieselor defecte. Garantia extinsa de service nu include posibilitatea inlocuirii produsului sau a returnarii banilor.

Garantia de service oferita de catre producator se aplica doar in conditiile respectarii urmatoarelor cerinte:

  1. Garantia de service se aplica in cazul defectelor de fabricatie aparute la tablie, partile laterale si partea de la picioare a patului.
  2. Pentru a putea benficia de garantia de service trebuie pastrata factura care arata provenienta produsului.
  3. Garantia extinsa este valabila doar daca sunt respectate conditiile stipulate in Recomandarile de Utilizare si Exploatare a paturilor.
  4. Produsul trebuie sa se prezinte in conditii bune, fara pete sau urme vizibile de murdarie.
  5. Garantia de service acopera doar patul care nu prezinta urme de interventii mecanice sau incercari de a fi reparat.
  6. Produsul nu a fost expus in showroom.
  7. Patul trebuie folosit langa un perete sau alt suport vertical.
  8. Produsul trebuie folosit conform scopului pentru care a fost proiectat (pentru odihna).

Garantia de service nu se aplica pentru:

  • Uzura normala sau ruperea materialului datorita utilizarii, murdărirea sau vărsarea de lichide pe stratul exterior de tesatura sau piele ecologică, urme lasate de curatarea tapițeriei sau a tabliei patului cu diferite produse de curatenie.
  • Deteriorarea materialului tapiteriei prin: zgarieturi, taieturi, impunsaturi, pete si murdarie, urme ale incercarilor de indepartare a petelor.
  • Decoratiile patului (cristale, perle, etc.).
  • Paturile folosite in scopuri comerciale fara permisiunea expresa a producatorului.
  • Bazele fixe cu lamele, bazele cu mecanism de ridicare, mecanismul de ridicare.
  • Prezenta mirosului specific procesului de productie care dispare dupa prima saptamana de utilizare.

POLITICA DE RETURNARE

Termenul de returnare al produselor achizitionate online este de 14 de zile de la receptionarea acestora de catre client, in baza O.G. 34 / 2014. Produsul se returneaza in ambalajul original insotit de documentele fiscale si certificatul de garantie, emise de catre societatea Askona. Contravaloarea produselor va fi trimisa in contul bancar indicat de catre client in termen de 30 de zile. Consumatorul are dreptul sa opteze o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile din O.G. 34 / 2014. In toate cazurile returnarii/inlocuirii produselor, costurile de transport pentru returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Nu ne asumam obligatia de a primi sau schimba produsul daca este murdar, lovit, deteriorat,zgariat sau agatat.In acest caz vanzatorul isi rezerva dreptul de a retine intre 10% si 100% din contravaloarea produsul pentru aducerea acestuia la starea initiala, daca acest lucru este posibil. Aceasta suma trebuie comunicata clientului. In cazul in care doriti sa returnati un produs va rugam sa ne instiintati printr-o sesizare scrisa prin email la adresa: sesizari.askona@gmail.com. Achizitiile facute in magazin nu beneficiaza de dreptul de retur conform OUG 34/2014. Achizitiile efectuate de persoane juridice, nu se supun conditiilor de returnare conform O.G 34/ 2014.

Expedierea produselor returnate se face de catre client la adresa: Depozit Askona Romania, Bucuresti str. Fantanica nr. 36, corp P, sector 2, in decurs de maximum 14 zile de la data primirii produsului. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Costul direct al returnarii/inlocuirii produselor cade in sarcina clientului. Acesta cuprinde pretul transportului, al manipularii si al montajului (in cazul paturilor si al canapelelor). Obiectele de dimensiuni mici pot fi returnate si la unul dintre magazinele Askona. Paturile si canapelele pot fi returnate doar in ambalajul original, daca nu au fost montate.

Din motive de igienă, produsele textile destinate folosirii personale intime (inclusiv dar fără limitare la saltele, prosoape, lenjerii de pat, huse, pilote, halate, perne, pijamale) și care au fost desigilate vor fi considerate purtate /utilizate, și nu pot fi returnate și /sau înlocuite decât pentru lipsă de conformitate.

Achizitiile facute in magazin nu beneficiaza de dreptul de retur conform OUG 34/2014.Prin produs personalizat se intelege orice articol al caror caracteristici au fost modificate dupa preferintele clientului (dimensiuni: lungime, latime, inaltime, material de suprafata,culoare, etc.) iar conform art. 16 punct C din O.G. 34 / 2014 nu se poate returna. Prin produs la comanda se intelege orice articol care a fost comandat in baza unei facturi de avans marfa iar conform art. 16 punct C din O.G. 34 / 2014 nu se poate returna.

CERTIFICAT DE GARANTIE PENTRU SALTELE ASKONA

Producatorul acorda o garantie de 2 ani de la data transferului proprietatii produsului de la Vanzator catre Cumparator. Garantia este valabila pentru defecte ale materialelor din care este fabricata salteaua sau pentru defecte de fabricatie.

Pentru urmatoarele game de saltele ASKONA, producatorul ofera extinderea garantiei dupa cum urmeaza:

  • pentru saltelele din colectia Grether&Wells - 30 de ani;
  • pentru saltelele din colectiile Family, Mediflex, Flexi, Sleep8 - 10 de ani;
  • pentru saltelele din colectia Askona Original PRO - 10 de ani;
  • pentru saltelele din gama Classic - 5 ani;
  • pentru saltelele din gama Yatash - 10 ani;

Garantia extinsa a saltelelor este valabila doar daca toate conditiile de mai jos sunt in totalitate indeplinite:

  1. Garantia extinsa acopera defectele de fabricatie ale arcurilor din componenta saltelelor. Garantia extinsa in cazul saltelelor fara arcuri acopera defectele de fabricatie ale spumei din care sunt fabricate.
  2. Garantia extinsa este valabila doar daca se mentine eticheta cusuta pe partea laterala a saltelei, care contine codul de bare individual si factura care dovedeste provenienta saltelei.
  3. Garantia extinsa este valabila doar daca sunt respectate conditiile de utilizare si ingrijire ale saltelelor asa cum sunt ele stipulate in Recomandarile de Utilizare si Exploatare a Saltelelor Askona.
  4. Saltelele trebuie sa fie mentinute curate, fara urme de mizerie sau pete vizibile.
  5. Garantia extinsa este valabila doar la achizitia impreuna cu o husa de protectie impermeabila din magazinul Askona (cu exceptia saltelelor cu forma rotunda, pentru care nu se pot folosi huse de protectie), care protejeaza saltelele de contactul cu diverse lichide sau murdarie.
  6. Garantia extinsa este valabila doar in cazul saltelelor care nu prezinta urme de interventii mecanice sau incercari de a fi reparate.
  7. Garantia extinsa este valabila doar in cazul in care salteaua este folosita pe o baza marca Askona – sau pe o baza ortopedica cu o distanta intre lamele de maxim 8 cm.
  8. Produsul nu a fost expus in showroom.

Garantia extinsa nu se aplica in urmatoarele cazuri:

  1. Ruperea sau deteriorarea materialului cauzata de interventii asupra acestuia.
  2. Deteriorarea accidentala a materialului exterior prin: zgariere, taiere, impungere, agatare, patare sau murdarire.
  3. Salteaua ia forma bazei patului pe care este folosita.
  4. Elementele decorative ale saltelei nu sunt acoperite de garantie. Manerele laterale au rol decorativ si nu sunt proiectate pentru a sustine greutatea saltelei, pentru a cara sau a roti salteaua pe pat.
  5. Cand saltelele sunt folosite in scop comercial fara acordul Vanzatorului.

Garantia presupune inlaturarea defectelor de fabricatie prin repararea produsului sau inlocuirea lui daca nu poate fi reparat.

Garantia nu prevede posibilitatea de a refuza produsul, de a returna produsul si nu prevede posibilitatea returnarii mijloacelor banesti.

Daca inlocuirea cu o saltea identica nu este posibila, se va inlocui cu un articol asemanator ca si dimensiune si alte caracteristici tehnice, conform evaluarii unui angajat Askona. Daca nu exista nimic asemanator se va rambursa partial pretul platit care este direct proportional cu perioada de garantie ramasa.

POLITICA DE RETURNARE

Termenul de returnare al produselor achizitionate online este de 14 de zile de la receptionarea acestora de catre client, in baza O.G. 34 / 2014. Produsul se returneaza in ambalajul original insotit de documentele fiscale si certificatul de garantie, emise de catre societatea Askona. Contravaloarea produselor va fi trimisa in contul bancar indicat de catre client in termen de 30 de zile. Consumatorul are dreptul sa opteze o singura data pentru returnarea/inlocuirii unui produs in conditiile din O.G. 34 / 2014. In toate cazurile returnarii/inlocuirii produselor, costurile de transport pentru returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Nu ne asumam obligatia de a primi sau schimba produsul daca este murdar, lovit, deteriorat, zgariat sau agatat. In acest caz vanzatorul isi rezerva dreptul de a retine intre 10% si 100% din contravaloarea produsul pentru aducerea acestuia la starea initiala, daca acest lucru este posibil. Aceasta suma trebuie comunicata clientului. In cazul in care doriti sa returnati un produs va rugam sa ne instiintati printr-o sesizare scrisa prin email la adresa: sesizari.askona@gmail.com. Achizitiile facute in magazin nu beneficiaza de dreptul de retur conform OUG 34/2014. Achizitiile efectuate de persoane juridice, nu se supun conditiilor de returnare conform O.G 34/ 2014.

Expedierea produselor returnate se face de catre client la adresa: Depozit Askona Romania, Bucuresti str. Fantanica nr. 36, corp P, sector 2, in decurs de maximum 14 zile de la data primirii produsului. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Costul direct al returnarii/inlocuirii produselor cade in sarcina clientului. Acesta cuprinde pretul transportului, al manipularii si al montajului/demontarii (in cazul paturilor si al canapelelor). Obiectele de dimensiuni mici pot fi returnate si la unul dintre magazinele Askona. Paturile si canapelele pot fi returnate doar in ambalajul original, daca nu au fost montate.

Achizitiile facute in magazin nu beneficiaza de dreptul de retur conform OUG 34/2014. Prin produs personalizat se intelege orice articol al caror caracteristici au fost modificate dupa preferintele clientului (dimensiuni: lungime, latime, inaltime, material de suprafata, culoare, etc.) iar conform art. 16 punct C din O.G. 34 / 2014 nu se poate returna. Prin produs la comanda se intelege orice articol care a fost comandat in baza unei facturi de avans marfa iar conform art. 16 punct C din O.G. 34 / 2014 nu se poate returna.

RECOMANDARI DE UTILIZARE SI EXPLOATARE A SALTELELOR ASKONA

Saltelele sunt proiectate pentru odihna, ele trebuie utilizate si depozitate doar in pozitie orizontala. Exista reguli clare pentru transportul saltelelor. Acestea nu pot fi carate, ridicate tinandu-le de manerele laterale, ci de partea de jos. Prin folosirea unei huse speciale salteaua va fi protejata de petele accidentale. Ingrijirea saltelei se face in primul rand prin aerisirea acesteia si prin curatarea suprafetei sale cu ajutorul unui aspirator. Este interzisa baterea saltelei intrucat obiectul folosit poate afecta integritatea acesteia.

Atentie! Dupa scoatetea saltelei din ambalaj este recomandata aerisirea acesteia pentru cel putin 48 de ore, inainte de a fi folosita. Indepartati saculetii cu material absorbant acunci cand este cazul. Ambalajul protejeaza salteaua de efectul factorilor externi (umezeala. poluare) dar pastreaza mirosul de produs nou din fabrica. Dupa despachetare este recomandata aerisirea suplimentara in primele doua saptamani. Dupa folosire indepartati lenjeria, lasati salteaua peste zi in camera bine aerisita si rotiti salteaua in aceasta perioada o data la fiecare 3 zile. Aspirati pe fiecare parte. Intensitatea mirosului scade treptat si dispare definitiv in circa 14 zile.

In timpul utilizarii saltelei pot aparea anumite zgomote caracteristice. Acestea sunt normale si se datoreaza procesului natural de fabricatie. Ele dispar dupa circa 30 de zile de utilizare.

Duritatea resimtita a saltelei depinde de tipul de somiera pe care aceasta este asezata. Gradul de duritate va fi similar cu cel testat in magazine daca se foloseste acelasi tip de somiera (cu lamele elastice din lemn de mesteacan)

Durata de viata a saltelei depinde de suprafata pe care aceasta sta. Trebuie sa fie o baza ortopedica cu lamele elastice curbate. Distanta dintre lamele nu trebuie sa depaseasca 8 cm. Cand salteaua este folosita pe o baza ortopedica cu lamele elastice (curbate) rigiditatea se modifica, salteaua devine usor mai moale datorita elasticitatii suplimentare a lamelelor. In cazul saltelelor mai late de 140 cm, baza ortopedica ar trebui sa aiba o sustinere suplimentara pe mijloc pentru a nu exista riscul deformarii saltelei. Salteaua ia forma bazei pe care este asezata. In cazul in care aceasta prezinta deformatii sau cavitati ele vor fi preluate de catre saltea. Acesta nu este un defect de fabricatie al saltelei.

Pentru bazele transformabile trebuie alese doar saltele special proiectate in acest sens.

Este recomandata folosirea produsului in camera uscate si aerisite, departe de surse inflamabile sau foc deschis.

Pentru indepartarea petelor este indicata folosirea unei carpe din material moale cu foarte putina apa. Salteaua trebuie lasata sa se usuce la aer, fara a utiliza fierul de calcat.

Este important ca dimensiunea patului sa se potriveasca cu cea a saltelei. Daca salteaua este prea mica sau prea mare, se va deforma iar performantele ei vor fi afectate.

Doar saltelele fara arcuri pe baza de latex sau spuma poliuretanica pot fi indoite sau rulate. Saltelele pe baza de arcuri se pot deteriora daca sunt indoite sau rulate. In timpul transportului se permite indoirea usoara a saltelei pentru a putea ajunge in locurile mai greu accesibile.

Este necesara distribuirea uniforma a greutatii pe saltea. O data pe luna salteaua trebuie intoarsa pe cealalta parte si tot o data pe luna trebuie inversata pozitia cap/picioare a saltelei. Acest lucru este necesar pentru ca straturile din materiale moi din componenta saltelei sa-si recapete proprietatile initiale, intrucat in timpul folosirii poate aparea o compactare/deformare normala a acestora pana la 40 mm. Este un comportament normal al materialelor folosite si nu depinde de fabricant. La saltelele cu o singura fata se schimba doar pozitia cap/picioare o data pe luna.

Daca obisnuiti sa stati pe marginea patului este bine sa nu o faceti mereu in acelasi loc, intrucat aceasta se va deforma. Nu este recomandabil sa stati pe merginea saltelei, pentru perioade lungi de timp, in acelasi loc.

Este interzis sa sariti sau sa mergeti pe saltea si sa o expuneti obiectelor ascutite.

Daca salteaua este prevazuta cu aeratoare acestea nu trebuie obturate.

Verificati daca greutatea dvs. corporala corespunde specificatiilor tehnice ale saltelei. Durata de viata scade semnificativ daca greutatea este mai mare decat cea recomandata.

Saltelele nu contin substante periculoase pentru oameni sau mediul inconjurator, dupa folosire se recomanda reciclarea acestora.

RECOMANDARI DE UTILIZARE SI EXPLOATARE A CANAPELELOR / FOTOLIILOR (anexa 1)

Canapelele sunt destinate pentru a fi utilizate in pozitia sezut si culcat, fotoliile fara mecanism de extindere-pentru a fi utilizate in pozitia sezut, fotoliile cu mecanism de extindere pentru a fi utilizate in pozitia sezut si culcat.

Produsele sunt destinate pentru a fi utilizate in spatii inchise de locuit si sunt destinate odihnei. Perioada, in care produsul isi pastreaza calitatile si functionalitatea depinde in mare masura de respectarea conditiilor de exploatare.

In momentul receptionarii canapelei /fotoliului (in continuare- produs) verificati vizual produsul sa aiba toate piesele si verivicati vizual calitatile exterioare ale produsului. Verificati produsul, dezambaland fiecare piesa. Pastrati ambalajul pana la sfarsitul montajului. In cazul depistarii unor defecte (deteriorari mecanice, lipsa piese) pentru a depune reclamatia aveti nevoie de poze cu ambalajul produsului, poze cu etichetele de pe produs si ambalaj.

In primul rand examinati partea exterioara si suprafetele din sticla cu scopul de a depista zgaraieturi, denivelari, diferente vizibile de structura a materialului pe aceeasi suprafata.

Tineti minte! Produsul trebuie examinat in momentul receptionarii pentru a depista eventuale neajunsuri sau defecte vizibile. Orice reclamatie ulterioara nu este acceptata.

Va atragem atentia ca montajul este mai bine sa il faca o persoana specializata.

Nu sunt considerate defecte de fabricatie: cutele mici pe materialul cu care a fost tapitat produsul (care au aparut in urma transportului si care dispar dupa ce le nivelam cu mana), diferentele mici ale nuantei materialului, dar care nu afecteaza imaginea generala a produsului, setului, efectul „mainii” umede pe produsele tapitate din velour, mirosul nesemnificativ de produs nou fabricat (miros care dispare dupa prima perioada de exploatare), dificultatea de a manevra (de a transforma) produsul (aceasta dificultate apare din cauza faptului ca produsul este nou, dar va disparea pe masura exploatarii produsului).

Lumina: Nu se recomanda pozitionarea produsului sub lumina directa a razelor soarelui! Din aceasta cauza materialul se poate decolora sau se poate arde. Aceasta transformare este normala si nu inseamna ca materialul este de calitate inferioara.

Se recomanda exploatarea produsului la temperaturi de la +10°C pana la +35°C. Nu puneti pe canapele/fotolii produse fierbinti.

Umiditatea recomandata este de 60-70%. Evitati variatiile foarte dese ale temperaturii si umiditatii. Evitati folosirea solutiilor agresive sau a vaporilor din solutii agresive. Se interzice sa stati in picioare sau sa sariti pe canapea/fotoliu. Nu se recomanda sa va asezati pe partile laterale ale canapelei sau fotoliului.

Se recomanda o data in jumatate de an sa verificati ca toate suruburile sa fie stranse, iar in cazul in care este nevoie sa le mai strangeti un pic, sa utilizati spray-lubrifiant pe baza de silicon mecanismele, aceasta procedura va inlatura aparitia zgomotelor in momentul exploatarii si transformarii (care nu se considera defecte de fabricatie).

Lada de depozitare (in cazul in care exista) este destinata pentru a pastra in ea lenjeriile si accesoriile pentru pat.

Nu lasati copiii nesupravegheati, nu le permiteti sa intre in lada de depozitare. Pentru a evita traumatismele, asigurati-va ca in momentul transformarii mainile nu se afla in zona dintre partea laterala a produsului si partea de sezut (acolo unde se afla mecanismul) si copiii se afla la o distanta fata de produs, la fel si animalele.

Materialul produsului se recomanda sa-l aspirati si sa-l curatati regulat cu perii moi, special destinate pentru curatarea tapiteriei. In momentul in care alegeti si o solutie de curatare va rugam sa cititi cu atentie recomandarile de utilizare. Nu se permite sa folositi solutii de curatare care nu sunt destinate pentru ingrijirea mobilei tapitare sau solutii de inalbire pentru a curata anumite pete de pe produs. Inainte de curatare, incercati solutia aleasa pe mostra de material pe care o primiti odata cu produsul sau pe o portiune putin vizibila a produsului si lasati-o sa se usuce natural.

In cazul tapiteriei de culoare inchisa este posibila o usoara transferare a culorii catre alte supafete cu care aceasta vine in contact. Acest lucru este normal din punct de vedere tehnologic si nu se considera defect de fabricatie.

Fiti atenti in momentul folosirii mecanismului de ridicare sau transformare. Nu utilizati mecanismul de transformare daca pe canapea/fotoliu se afla adulti, copii, animale sau obiecte grele. Evitati nimerirea apei sau ale altor solutii pe produs. Este interzisa folosirea produsului in alte scopuri.

Produsul nu contine substante toxice daunatoare omului sau mediului inconjurator.